måndag 29 februari 2016

Feb_29 2016

Jag har försökt nå en snubbe på jobbet i några veckor för att hjälpa honom med rapporter. Han har själv kontaktat oss och bett om hjälp.
Idag fick vi äntligen kontakt. Kl 13:45 svarade han. Tyvärr var han precis på väg in på ett möte men vi kom överens om att jag sku ringa igen 15:15. Så jag gjorde det. Ringde. Ca 15:20. Det går fram ett gäng signaler. Prasslar till. Någon "lyfter på luren" och jag hör honom säga
"Nu är det hon igen."
Så lägger han på.
Jag vet inte?
Var det för mycket när jag sökte upp honom hemma i lördags kväll?
*knack knack
"Dr G jag är här nu. För att hjälpa dig med rapporten."
*knack knack*
"HALLÅÅÅÅÅ Dr G??"
*tittar in genom brevinkastet*
*ihihihihi* (psycoljud).

6 kommentarer:

  1. haha! Just det sista ljudet var nog det som gjorde´t, att han blev rädd. Innan dess - lugnt.

    Men allvarligt, vilken knäppis! Om han inte vill ha hjälp längre kan han väl bara säga det? Weird.

    SvaraRadera
  2. Det låter knäppt, men han kanske sa till sin kompis att han försökt få kontakt men att han pisamt nog inte har lyckats svara någon gång när du ringt. De är mitt i ett viktigt samtal och så ringer du igen - nu är det hon igen (åh typiskt att jag inte har någon möjlighet att svara nu heller).
    Äsch... jag tror inte på det själv knappt. men det KAN ju vara nåt sånt? :)

    SvaraRadera
  3. Jag hade blivit galen om en användare gjort så.

    SvaraRadera
  4. Haha vad störd. han alltså.

    SvaraRadera
  5. IWNKC: Hehe, tror du han blev rädd när jag körde psycoljudet? :D

    Annan: Jag tror faktiskt att det var så. Kanske drog mötet ut på tiden? Ahja. Det var roligt iaf. Sån tokdiss.

    Hon som gick: :) Ja så trist att ha ärenden öppna för att användare inte har tid att få hjälp tycker jag.

    Hanna: Hehe. Jag tror bara busy. Eller så låg han på psykologsoffan och var skakade och var rädd för mig?

    Libby: Jag har lagt locket på. Törs inte. Vill ju inte bli polisanmäld? :)

    SvaraRadera