onsdag 3 februari 2016

Feb_3 2016

Här ligger jag med en orolig själ nära nära. Tydligen har det lekts anden i glaset på nån rast och det var kanske inte det mest genomtänkta för nu kan Lillbusen inte sova. Vi lekte det när vi gick på mellanstadiet och tyckte det var läskigt. Han går i ettan och är helt förstörd. Har varit låg hela kvällen och kan inte sova. Nyss hade han ont i huvudet för "jag är så rädd mamma".
Fasen. Små barn. Ni måste inte ha så bråttom med allt. Lek era vanliga lekar och ha så roligt ni bara kan. Ni kommer hinna med andar i glas och svarta madame och sånt senare.
Inte redan.

3 kommentarer:

  1. Gah! Jag kommer ihåg när vi lekte anden i glaset. Hur otäckt som helst ju. Det där glaset for fram snabbt som attan på bordet. Och då var vi ändå typ 13. Lillbusen, hoppas han sover bättre inatt.

    SvaraRadera
  2. Men vad konstigt. Charlie berättade häromdagen att de lekt både Svarta madam o Anden i glaset. Han går också i ettan.

    SvaraRadera
  3. Det där är lekar jag ALDRIG lekt och som jag faktiskt har förbjudit mina barn att leka. I dagsljus känns det kanske fånigt men jag är alltför mörkrädd/rädd för spoken för att ens orka förneka att jag innerst inne tror att man faktiskt kan komma ikontakt med makter man inte känner till.
    Mvh 43 årig högutbildad spökrädd mamma

    SvaraRadera