torsdag 17 mars 2016

17 mars, kuren

vaknade med panghuvudvärk i morse så allt fokus gick åt till att hålla det i schack samt humöret uppe på mig och barnen. Det gick bra och jag kom till jobbet med en latte och en varm scones i en påse. Sätter ner påsen på skrivbordet och DÅ  kommer en kollega smygandes, som värsta spejaren, och säger: bra! Du är här! Vi har eventuellt problem med datorerna. Kan du kolla osv osv osv.
Inget kickar bort huvudvärk som lite jobbstress! Nu är huvudvärken borta.
Sconsen med. Sconset? Ett scones i bestämd form. Borta. det var ganska gott.
Nu kan jag fortsätta pilla med mina vanliga jobbsaker.
Laterz alligaterz!
(Och datorproblemet berodde inte på oss. Jeeey!!)

3 kommentarer:

  1. Sällan jag vaknar med huvudvärk men då jag gör det... Not funny och sällan som det går bort under dagen... ------> lucky girl.

    SvaraRadera
  2. Konstigt det där med att hälsan blir bättre av att komma till jobbet. Igenkänningen är total :)

    SvaraRadera