torsdag 3 mars 2016

3 mars, floppen

I min jakt på stavkilometer planerade jag idag in ett lunchpass på gymmet. Date med crosstrainer. Jag haaaatar crosstrainer. Det är så tråkigt. Men men. Även tråkiga kilometer räknas tänker jag.
DÖM om min förvåning när jag går in i cardiorummet och det är fullt av. Löpband. Inte en CT så långt ögat kan nå.
Ahja. Tänkte jag och körde lite träning med fria vikter. Det är ju ändå roligt.
När jag sedan var fädig och skulle gå och duscha hittade jag ett annat rum.
Fullt med CTs.
Gah. Pliktskyldigt rev jag av ett par km.

2 kommentarer:

  1. Jag är lite förvirrad... Ska du gå 9 mil?

    Men bra jobbat där, på lunchen.

    SvaraRadera
  2. Katarina: Ja med stavar, men jag började vid typ jul! Så nu har jag inte så mycket kvar som tur är! :)

    SvaraRadera