söndag 6 mars 2016

Planen?

Jag antar att ni alla undrar hur det gått med dagens plan, ja?
Ja.
Promenaden är avklarad. Jag är i mål med mina nio mil med stavar och jag är så glad , så glad.
Tekakor bakade jag och Lillbusen i eftermiddags.
Sängen är renbäddad och skön.
Boken är utläst och en ny framplockad.
Ett avsnitt av GoT lyckades vi klämma in efter två söndagspigga barn lagt sig. Serien känns inte helt barntillåten.
Naglarna har gått från nästan vita till vinröda, Mavalas Madras.
Men jag har inte dammsugit. Det lär ju komma fler tillfällen till det?
En mycket lyckad dag måste jag säga.


4 kommentarer:

  1. Verkligen en lyckad dag, grattis till de nio milen!

    SvaraRadera
  2. Ja, grattis - så himla skönt att uppnå mål man har satt upp. Och ja, dammsugningen, den lär väl finnas kvar?

    SvaraRadera
  3. Härligt, grymt bra jobbat!

    SvaraRadera
  4. Skönt när man hinner med vad man tänkt sig. Jag blir iallafall supernöjd och tillfreds av det.

    SvaraRadera