torsdag 7 april 2016

160407

En kollega frågade om jag ville hänga med henne ut och käka lunch idag. Visst, sa jag och det slutade med att vi gick till ett café i stan som heter Babettes och åt vegoburgare. Så himla god. Och stor. Men god! Och jag tänkte då på hur allt jag lagar liksom smakar likadant.. Allt smakar ju inte samma samma men även om jag följer ett recept så smakar det ju .. likadant. En ylletsmak. Varför?
Jag vill också laga supergoda vegoburgare.
La förresten upp en aplyckad bild på maten på IG och skrev nåt om att jag sku sluta mitt jobb och börja fota mat.
Oroväckande många av mina kollegor gillade det.

2 kommentarer:

  1. Med en del vänner behöver man inga fiender.

    SvaraRadera
  2. När du har lärt dig laga mat som smakar olika vill jag att du lär mig.

    SvaraRadera