söndag 10 april 2016

160410

På tisdag fyller Lillbusen 8 år så idag har han och jag bakat bullar, kanel till honom och så beställde han vanilj till sin storasyster. Myket gölligt. Vi har även bakat Märtas chokladsnitt. Oklart vem den Märta var men kakorna är goda.
Annars då? Tja  såg att uppmaningen från förvaringsdrottningen denna vecka är att se till att vinterkläderna förvaras rätt. Gud. Snacka om att jag tappade intresset? Jag plockade bort dem från hallen och tvättade dem i början av veckan. Kan de inte ligga i en hög på fotöljen?

3 kommentarer:

  1. He he, vinterkläder är så tråkigt att ta tag i. Jag köpte en extragarderob (typ ikea tyggarderob) som vi ställt i källaren. Tanken är att vinterkläderna ska flytta dit men de hänger kvar framme i hallen. Suck.

    SvaraRadera
  2. Vi är inte klara med vintern riktigt än faktiskt :)

    SvaraRadera
  3. Mrs E: ja så himla tjatigt! jag har flyttat undan alla från hallen men ja. De ligger ju i en fåtölj i källaren. :/

    Tantaugusta: Härligt! Jag gillar ju vintern. :)

    SvaraRadera