tisdag 12 april 2016

160412

Dagens lista.
Happening - Lillbusen fyllde 8 år! Jihoo!
Besvarade samtal - mitt från mamma som ville ha hjälp med deras BankID alt smstjänsten för deklaration. Kl 10. Hon blev helt paff när jag sa att jag jobbade och inte hade tid att hjälpa henne.
Mail - från en snubbe på jobbet. När jag slitit varg och lagt upp finfina rapporter med diagram och jox svarar han "jag ringer dig efter 15." Det låter typiskt obra. Men sen ringde han aldrig så jag vet inte vad som är fel. Eller så tänkte han bara tacka, lite mer in person än via mail?
Obesvarad samtal - från mitt gym. Vad vill de mig?! Jag känner mig jagad!
Värk - tränings. I låren efter spinning igår. Första spinningpasset på flera, flera år. Kanske därför gymmet ringde? De såg min potenial på cykeln och undrar om jag vill leda ett par pass i veckan?
Inköp - citronträd och 4 röda pelargoner.

1 kommentar:

  1. Jag skrattar högt här i min soffa! Både åt mamma och åt att gymmet vill att du ska leda pass :DD

    SvaraRadera