söndag 1 maj 2016

160430

Idag har hag känt mig som Papphammar. På ett dåligt sätt. Det är väl i och för sig oklart om det går att känna sig som Papphammar på ett bra sätt?
Jag for in till stan på förmiddagen. Fyra ärenden. Hyfsat enkla.
1. Köpa isoleringsskummgummikorvar Biltema. 2 m långa. Hehe. Det började med att jag inte svängde in på infarten till Biltema utan åkte in via nån jävla cykelväg. Sen sprang jag i gångarna där inne. Upp och ner. Letandes eftet korvarna. Höll på att slå en gubbe med dem när jag väl hittat dem. Kilade slutligen fast dem mellan några speglar i kassan.
2. ICA maxi. Gick nog bra. Men hittade inte nåt billigt plastbord som bara kan stå ute. Handlade till morgondagens kalas.
3. Åkte till Rusta för att köpa bord. Fanns inte där heller. Och inte på Jysk. Struntade i plastbord.
4. Åkte till Mediamarkt och köpte skrivare. När jag skulle ställa in den i skuffen flärpade mina 8 2-meterskorvar ut. Jag petade in dem. De flärpade ut. (Noterabart är att klockan väl var bortåt 2 och jag endast ätit frukost). Petade in. Flärpade ut. Till slut fick jag tokspel och bara knölade in dem och slängde igen bagageluckan. Sen kom jag hem och lekte Taurus med dem. Det var roligt!
7

2 kommentarer:

  1. Kan en få se en bild på de där korvarna? Jag har ingen aning om vad det är. Låter kul ju.

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha! Hoppas att du fick mat när du kom hem!

    SvaraRadera