tisdag 3 maj 2016

Hmm

Lillbusen frågade vid läggningen ikväll
- vad ska jag göra om någon säger att jag måste göra nåt annars ska han döda min mamma?
- berätta för mig eller pappa. Du kan alltid berätra för oss om det händer något sånt. Har det gjort det? Är det någon som sagt det? (Tänkte på en sk snorunge som igår sa att "han ska fira när Lillbusen dör.") (Vi kan prata om exakt hur upprörd jag är över det. Eller så kan ni gissa.) (Men skolan är fan ingen lek alltså.)
- Nej mamma. Men jag undrar.

Eh. Jahapp.
Sign. Sleepless in Östergötland

3 kommentarer:

  1. Fy vad läskigt, både frågan och den andra skitungens kommentar. Skönt att han vågade fråga dig iaf.

    SvaraRadera
  2. Skolan är verkligen ingen lek. Tycker också att det är bra att Lillbusen frågade. Kan ju ha hört att det sades till någon annan.

    SvaraRadera
  3. Verkligen skönt att han pratar om det. Fast skit att det ska behöva vara så där.

    SvaraRadera