torsdag 16 juni 2016

Den här våren.

Jag vet inte jag. Men det känns jäkligt skönt att våren slutar och sommaren tar vid för den här våren? Sjuk!
Jag har varit så trött så trött. Så trött att jag inte orkat öppna posten. Inte orkat svara i telefon. Mailen rasar in och jag har inte hunnit åtgärda dem. Inte orkat. Inte kunnat. Allt har blivit måsten. Även de roliga sakerna.
"Ska du med på AW?"
"Eh. Jag vet inte".
Dåligt samvete
"Ska vi läsa den här boken?"
"Eh. Jag vet inte"
Dåligt samvete.
"Ska vi gå och träna?"
"Eh. Jag vet inte."
På repeat.
Äsch. Ni vet säkert hur det kan vara. Jag vet bara inte varför det blev så?
Men nu har det lättat.

Har jag redan skrivit om det här?

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte om du har skrivit om det. Men mitt tips är att vara litet snäll mot dig själv. Låt sommaren komma, vila - du kommer igen.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det lättar! Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  3. Skönt att det lättar! Var rädd om dig!

    SvaraRadera