onsdag 8 juni 2016

Mmm vad har hänt idag undrar ni?

Jag gick upp 5:20 för stt komma tidigt till jobbet för att ha gott om tid att hantera de månatliga uppdateringarna från Microsoft. De kommer visst nästa vecka. Så jag har ju skitgott om tid.
Muttrade ev lite. Svor kanske när jag insåg att andra tisdagen i juni är nästa tisdag. Inte igår. Gud. Tjurar ihop igen!

Jag var förbi bokbussen och hämtade ett gäng reserverade böcker. Nu vill jag läsa alla.

Städade och tog emot svärmor som kommit ner för att vara med på skolavslutning och fylla sjuttio imorgon!

Fast allra allra först låg jag vaken melkan 3:30 och 4:10 eller så och lyssnade på en kakafoni av fågelsång. Jag höll på att tappa det. Smed planer över hur fåglarna skulle dö snabbt men smärtsamt. Tänkte spela in ljudet och posta på instagram men vet ju att sist jag provade det hördes bara mitt flåsande. Som en jävla pervobusringning. Så jag hoppade det.

1 kommentar:

  1. Underbart :D! Jag vaknar också tidigt på morgnarna, kanske för att vi inte har gardiner i sovrummet (pga att jag faktiskt tycker det är så skönt att vakna av ljuset). Min man klagar ibland men jag låter honom muttra lite utan att säga emot. Sannolikheten att han skulle ta och beställa gardiner till takfönstren är nämligen inte bara minimal, den är obefintlig ;)

    SvaraRadera