söndag 10 juli 2016

Semester, dag 2

Idag har jag:
- installerat en Daily yogaapp. Men inte yogat.
- skrattat åt barnen som åkt nån iskall vattenbana på gräsmattan.
- Dammsugit, tvättat och letat länge efter laddaren till systemkameran. Hittade den och blev helt sentimental när jag tömde den. (Kameran, inte laddaren?!)
- Tagit en promenad med T.
- Läst.
Nu kollar jag på fotbollen och surrar med T.
Jag köpte ny baddräkt i fredags, många blå nyanser för att nån ska matcha mina blekblå ben.
Och så köpte jag ett par woodenclogs clogs. Som det stod på kvittot. Luvz them!

6 kommentarer:

  1. Men eller hur! Win på dessa inköp!!!!

    SvaraRadera
  2. Spader: verkligen! Så nöjd!

    Maria: åhléns baby!

    Hanna: men åh!! Tack, vad glad jag blir!

    Iwnkc: jomen! Och jag har ju lärt mig att de måste visas upp här!

    SvaraRadera
  3. Hur snygg kommer du inte vara i din nya baddräkt och woodenclogs clogs! Var ska du svassa runt i denna tjusiga outfit? Harrys? ;-)

    SvaraRadera