onsdag 20 juli 2016

Sweden HELLO!!!

Nu är vi tillbaks på svensk mark igen. Eller än så länge svenskt vatten. Jag undrade kl 04:48 varför inte min klocka ställts om från finsk till svensk tid. Men det hade den ju. Allt är så tidigt.
Just ja. Alltså vi har varit på vårt årliga besök på Åland det är därför jag dillar om färja och vatten osv.
Jag har fiskat och fått aborrar som vi kastade tillbaks. Vi har åkt båt. Spelat spel. Brännt oss. Eller mest jag. Kanske bara jag?
Haft en vecka i skärgården helt enkelt.

4 kommentarer:

  1. Nej, det var ju inte så många solskyddsprodukter i reseapoteket. Fast jag skulle väl inte heller packa några såna om jag skulle till Åland. (Skoja bara! Låter ändå som ni haft det fint ju.)

    SvaraRadera
  2. Åland. Låter härligt!

    SvaraRadera
  3. Älskar Åland! Ålandspannkaka, havet, lakritsen. Fint alltihop!

    SvaraRadera