torsdag 4 augusti 2016

Angenäma augusti

Om man tycker träning är angenämt! Jag kör nämligen en temamånad igen! Träning som du vill. Tugnt och mycket? Långt och länge? Kort och lätt? Det finns inga fel! Nu kör vi! Angenäma augusti.
Så jag tänkte att eftersom vi ju redan är några dagar in i augusti så efterredovisar jag mina träningstillfällen!
Jag har tränat:
- i kväll. Styrka.
Och. Ja. Det var det. Målet är 15 tillfällen i augusti och det måste vara planerad träning. Inte dammsuga eller gräva rabatt.
Vilka är på? Vad har ni för mål?

Edit: lite lätt yoga i måndags också! Det gills!

2 kommentarer:

  1. Kan tipsa om step dance och cx på höstschemat på Actic i höst, torsdagar, med a la Mary:) puss

    SvaraRadera
  2. Gillar idén och älskar namnet men inser att några 15 gånger blir det inte. Men kanske typ 10?

    SvaraRadera