fredag 12 augusti 2016

Dear diary (plus ang. aug 5/15)

Hej!
Idag åkte jag och Busan till stan och fixade en massa roliga grejer.
Till Busan:  En ny rygga, en som hon kan fästa brädan på, viktigt. En skatehjälm. Ett luktsudd.
Till Lillbusen: ett luktsudd och en bok.
Till T: en fotogenlampa och en tischa.

Jag då? Ja. Nej. Inget. *scared emoij* Eller. Jag köpte ju en sladd och ett battteri. "Roliga". Och så fick jag ett stenskott på min nya bil. Fan.
När vi kom hem svidade jag om till träningskläder och drog ut en kompis på en pw. Utan spring men snabb och rätt lång. Jag körde lite lätta styrkeövn efter. 5/15 i angenäma augusti.
Nyss var jag ut och kollade stjärnfall och nu ska jag läsa lite innan jag somnar.
Tack och hej!

Ps, på lördag ska vi på fest! Utan barn!! Jag har en ny klänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar