onsdag 10 augusti 2016

Läst 29-35.

Böckerna!

Bad Feminist, Roxane Gay. Inte som jag hade förväntat mig (pga hade inte fattat att det var essäer.) men bra.
Eldjägaren, Mons Kallentoft. Inte så bra. Men den handlar ju om Malin Fors och då måste jag läsa. Måste.
Tre önskningar, Liane Moriarty. Jag tyckte den var helt ok.
Sörja för de sina, Kristina Sandberg. Jättebra men jobbig också. Jag kan inte läsa alla Majböckerna i ett huj utan måste ha ett bra tag mellan för att palla med henne. Jag antar att hon kommer för nära.
Det är inte jag, det är du, Mhairi McFarlane. Åh jag gillade den. Den är mysig. Fast förutsägbar.
Snövit ska dö, Nele Neuhaus. Bra! Jag var lite orolig att den skulle vara otäck men den var mest spännande.

Jag ligger rätt bra till med målet, 52 böcker under 2016! Läser ju för närvarande bok 36 och det är bara vecka 32. Whop whop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar