lördag 13 augusti 2016

Liar liar pants on fajjaaah

Igår gnällde jag om hur jag handlat roliga saker till alla i familjen utom mig själv. Fel!
Jag köpte vad som troligen är världens coolaste ugglefotobokmärke.
Annars då? Jorå!
Idag har jag:
- läst ut en påbörjad bok
- läst en hel bok
- börjat läsa en tredje.
- kollat på os-fotboll.
- bakat hallongrottor och muffins.
- lagat och ätit pulled pork.
- haft tveksamheter kring klänningen på festen imorgon. Det är en sommarklänning. Den gör sig inte så bra i vargavinter.
- haft fredagsmysdelux med familjen. (Framför fotbollen)

Två dagar kvar nu. Sen börjar jag jobba igen.

2 kommentarer:

  1. Jag tror att jag aldrig har sett en uggla stå sådär? Brukar de inte sitta liksom hopkurade? Utan ben?

    SvaraRadera
  2. Iwnkc: jo de brukar ju det! Den här var ju extrasöt pga det. :)

    SvaraRadera