måndag 22 augusti 2016

Mjukstart

Idag hade jag med mig träningskläder till jobbet. Basunerade ut till närmsta kollegorna att jag inte skulle äta lunch med dem idag för jag skulle minsann träna på lunchen. Jojo.
Jag gick till gymmet.
Tog av mig skorna.
Tittade i väskan.
Satte på mig skorna.
Gick och åt lunch på jobbet.
Jag tror inte på för stora förändringar för fort.

Eller om jag hade glömt min telefon, gymkort samt visakort på jobbet?
Oklart det där.

Jag tränade ikväll istället. Hemma. Nu bränner det i låren. Gött.
Så plus en gång till angenäma augusti. Wehoo.

3 kommentarer:

  1. En sak i taget. Jag förstår dig till fullo. Dock - vad gör du med visakortet när du tränar?

    SvaraRadera
  2. Du GICK dit. Alltså mkt bra gjort.

    SvaraRadera
  3. Iwnkc: jag skulle köpa en lunch att äta efter träningen. En snabbyoghurt vid skrivbordet innan ett möte. Jag hann inte gå tillbaks hämta ptylarna, gå till gymmet igen, träna, köpa yoghurt, gå till jobbet och äta innan mötet.
    Usch. Jag blev alldeles trött av att skriva allt det där.

    Emster: mm vet. När nån ser mig på stan tänker de nu "car har jag sett henne?? Justja! Gymmet."

    SvaraRadera