onsdag 24 augusti 2016

Onsdagssvammel

De två senaste gångerna brorsan har ringt har jag varit ute och kutat. Förstå vilket rykte detta lär ha gett mig i släkten. Nej Södis. Nej hela Norrland. Herregud. Hon springer ju alltid! Osv. Vi kan också vända på det. De senaste två gångerna jag kutat har brollan ringt. Men det första lät bättre.
Sprang alltså. Jobbigt. En miljon grader varmt ute. Eftersvettades ca hur länge som helst. Men skönt. Jag blir glad av att springa.

Jag har märkt att jag är lite folkskygg. Detta pga att många folk är ja. Idioter. Herregud. Ni kanske tänker att om alla andra är idioter så är det nog du Yllet. Men nej. Det är inte jag. Plus att vi är ett team här. Team yllet. Vi håller ihop. Folk är dumma i huvudet.

Sen hade jag en tredje helt orelaterad grej jag ville skriva om men det har jag glömt. Kanske att jag har fult nagellack men det är nymålat och jag tänker inte ta birt det samma kväll.

3 kommentarer:

  1. Jamenvisst är det så. Folk ÄR idioter. Vi är väldigt få i eliten.

    SvaraRadera
  2. Mellanbarnet: vi får hålla ihop.

    Maria: ja! #backayllet.

    SvaraRadera