onsdag 17 augusti 2016

Skolstartsonsdag

Idag drar skolan igång här. Jag var med Lillbusen en halvtimme ca, han var galet opepp, hade ont i magen och var låg. Så, likt Kollokungens pappa (ni har väl kollat på Min bror kollokungen på svt? Annars får ni gå playa det! Superbra! Kollade hela familjen.) hängde jag kvar istället för att åka hem när jag lämnat honom på skolan. Jag kom hem igen strax före nio och började jobba hemifrån.
Jobba hemma alltså. Sån jäkla bra grej! Idag tex, mysklänning, tights och kofta (uschäkta men det är askallt?!).
Allbran, mjölk och hallonsylt till lunch. Barn som kommer hem vid halv två, två.
Gud så gött!

3 kommentarer:

  1. Och jag ba: härrå kids nu drar mamma till jobbet i Stockholm, ni kan väl gå hem någon gång efter skolan, pappa kommer hem sen tror jag... /Bad mom of the year

    SvaraRadera
  2. Gick det bra för Lillbusen sen?

    På mitt nya jobb har vi också möjlighet att jobba hemma ibland. Jag har inte gjort det ännu pga jag kan ingenting utan måste hela tiden fråga. Men, det verkar vara rätt skönt att ha möjligheten. Ska pröva någon gång. Sen.

    SvaraRadera
  3. Frida: så äre med Busan! Men hennes nror är lite mer trygghetskrävande. Men det blir mindre mindre.

    Iwnkc: det gick väldigt bra! Ja prova jobba hemma! Bästa. :)

    SvaraRadera