onsdag 31 augusti 2016

Stockholm dårå

Jag kom upp till Stockholm i söndags kväll. Åkte taxi med en chaffis som började med att säga "jag har bara kört taxi i elva dagar. Så vi får se hur det här går."
Hur det gick? Siså. Han höll bara på att köra på EN kille. Förvisso gick han på övergångsställ och hade grön gubbe. Och han körde bara på en cykelväg. Såatte. Gick väl ok ändå? På den undre skalan av ok?
I måndags var jag på kurs. Kom till hotellet 16:20. Tränade. Duschade. Gick till Kista galleri. Köpte en macka på subway. Med chips till. Åt på hotellet. Sov 10.5 h. Vaknade utsövd. Åt god frukost. Kursade. Träffade IWNKC i Kista gallleri som hade en hands on kurs i Sthlms kollektivtrafik genom att ledsaga mig till nån slags pendel(?) och åka med mig till MoS där vi träfdade Maria. Maria hade en hands on kurs i Instagram stories för oss. Vi åt och skrattade och hade allmänt trevligt. Sen åkte jag till hotellet och sov tills i morse. Då vaknade jag, åt god frukost och kursade.
Sen åkte jag till MoS igen och träffade Katarina. Vi åt och skrattade och hade det  allmänt trevligt.
Nu ska jag duscha och sova. Imorgon ska jag först kursa och sen åka heeeeeeem!!
Och kursen går bra. Blir värsta windowsninjan.

2 kommentarer: