måndag 12 september 2016

Bokcirkel

Jag har dragit igång en IRLbokcirkel! Är så sjukt pepp! Till första tillfället ska vi läsa Emma Clines Flickorna. En bok jag varit sugen på att läsa sedan jag först hördes talas om den, då var den ännu inte utgiven på svenska. Obs att detta inte är menat som ett "mennå, jag gillar hennes tidiga verk mest" "men jag då. Jag gillade henne när hon låg på det lilla indieförlaget och bara en supertrendig klick i SanFran hört talas om henne" utan mer som ett "det finns möjlighet att jag har för höga förväntningar". Men då vet jag ju! Jag ska hämta den på bokbussen på onsdag. Säkert korttidslån.
Men bokcirkel! Sjukt kul. Vi planerar att dricka vin.

1 kommentar:

  1. Åh så trevligt! Har precis läst den i min ena bokklubb (ska träffas i början av oktober). Absolut en diskussionsbok!

    SvaraRadera