torsdag 8 september 2016

Osorterade tankar

Glansiga kuddar. Ni vet? Såna där slinkiga finkuddar? Borde förbjudas. De är inget sköna och de glider runt när man försöker ligga på dem.

Mina ben. De är så trötta. Jag har tränat duktigt denna vecka, BodyCombat i måndags, squash i går och StepDance ikväll. Herregud vad svårt det var! Men jag hade roligt och toksvettades efteråt. Och är som sagt trött.

Stranger Things. Äntligen har vi sett alla åtta avsnitt. Jo men äntligen pga så himla läskig. Tycker jag. Aka världens räddaste.

Min bok. Generation Loss. Är den bra? Den verkar ju också lite otäck?

Kolmården. Vi ska dit i morgon. Barnen har studiedag. Vad ska jag ha för kläder? Obs menar inte "men-åh-jag-har-inget-att-ha-på-mig" en lördag kväll 92. Utan mer. Vad fan ska jag ha PÅ mig? Höll på att dö av värmeslag på lunchpromenaden idag. Men är det så varmt? Är det uppehåll? Jag vet inte. Men jag har hört om nåt... EssEmHåIiii? Kan det vara nåt att kolla på kanske?

Jobb. Så mycket att göra. Gaah. Och de bara kommer mer och mer. Jag.kommer.aldrig.till.avslut. Third base.




3 kommentarer:

  1. Gosh, vad du är duktig. Är det tack vare den där tredje skon?
    Och vad gäller kläder; jag kör lager på lager, eller möjligheten till lager på lager. Det är fasiken omöjligt att klä sig rätt nu om man ska känna sig bekväm från morgon till kväll.

    SvaraRadera
  2. Haha på kuddarna! De är ju stört omöjliga att gilla. Bra notering av dig där! Vad blev det för kläder? Och: såg ni nå roliga djur?

    SvaraRadera
  3. Kayarina: ja jag antar det beror på den! Lager på lager är bra utom när det börjas plockas av lager för då måste de bäras och då blir jag varm av det.

    Iwnkc: vördelösa! Jag får ju kontakt med mars av dem också! Det blev jeans och t-shirt och skor med memory foame sole. Och en kofta i ryggsäcken. Var ett bra val! Såg bara roliga djur! Och några roliga människor.

    SvaraRadera