lördag 1 oktober 2016

Lördag och oktober och SHIT vad fort allt går.

Poff så gick den här veckan. Och den här månaden. Jag gör en veckans.
Jobb: mycket. Krångligt. Men det löser sig. Alltid.
Quiz: till fredagsfikat gjorde jag. Med tema fredag. Undrar ni något om fredagar så hojta. Har i princip 15 Hp i ämnet nu.
Möten: på skolan. Föräldramöte och skolråd. 2 kvällar på rad.
Mat: rester. Förstår att båda vuxna i en familj inte kunde jobba innan frysen kom. En var väl tvungen att stå i köket tjugofyrasju.
Bok: flera st. Måste läsa ut Flickorna i helgen. Bokcirkel på mån. Har pausat den fram till nu. Boken alltså.
Fundering: ska jag baka bullar? Är ju gott. Eller så bakar jag matbröd eftersom vi behöver det. Tråkigare.
Häl: fick lite ont igen efter squashen i onsdags. Ska tejpa den och testspringa i em tror jag.

2 kommentarer:

  1. Men alltså - kan du börja på mitt jobb?! Quiz! Fredagsfika! Quiz OCH fredagsfika!!! Drömmen!

    SvaraRadera
  2. Maria: Systemet bakom fredagsquizet: Den som vinner fixar quiz till nästa fredag och den som förlorar fixar fika. Jag drog igång det i somras (omg, nej FÖRRA sommaren!!) och det blev galet uppskattat.

    SvaraRadera