söndag 27 november 2016

Helgen än så länge

Sjukt bra!! Började i fredags kväll med en middag på stan och Laleh med en kompis. Så bra! Och härligt!
Lördagen började väl med frukost jadajada men sen satte vi på dvdn med Kalles klätterträd som jag lånade på bokbussen i onsdags. Först är det helt tyst sen säger Lillbusen " vad ÄR det hör för program?!?" men sen! Sen tyckte de att det var superroligt! Lillbusen skrattade så han ramlade ur soffan vid ett tillfälle.
Sen gjorde jag miljarders olika, helt nya sorters julgodis till jobbet. (Eller iaf tre olika sorters.) och adventade till det lite i fönster.
Idag ska jag på teater med min bokcirkel.

Jag har även tvättat. Så klart. Denna tvätt. The gift that keeps on giving.

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att höra hur ditt julgodis står sig bland de andras tomteskum :p

    SvaraRadera