tisdag 20 december 2016

3 saker/händelser ni kanske inte vet

1, jag och min bästa kompis kysste varandra på krogen en gång för att nån brud snackade skit om min kompis. Vi tyckte det var asroligt, bruden tyckte det var ofräscht och min dåvarande kille tyclte det var onödigt. Det visade sig att han var tråkig?
2, jag har spelat i ett band! Det anmärkningsvärda är att jag inte kan spela nåt instrument. Eller sjunga. "Alla kan vara med! Inga förkunskaper krävs!". My azz.
3, jag jobbade en sommar på ett café i kyrkans regi. I tjänsten ingick att hålla nån liten cermoni om någon kund ville så en gång höll jag en cermoni för två klasskompisar och sjöng nån himla sommarpsalm. Hemskt!
Jag har ev skrivit om punkt ett tidigare. Och så vansinnigt anmärkningsvärt är det ju inte. Men "alla" var där, staden var liten och alla visste att jag hade ett förhållande.

3 kommentarer: