fredag 9 december 2016

höjdpunkt?

I höstas såg jag att det fanns en julkalender som såldes och gav överskottet till Friends. Det skulle vara en julkalender fylld med snälla saker, Snällkalendern. Jag tyckte det lät underbart och försökte hitta en att köpa men lyckades inte (jag visste inte då att den hette snällkalendern och när jag googlade på Friends adventskalender osv fick jag bara träffar på Lego). Tidigare i veckan hittade jag den online. Tjohoo!!
Dagens lucka är "Fråga om veckans höjdpunkt". Jag gjorde en liten gallup vid frukostbordet, det var jag och 8-åringen. Svaret jag fick, efter en stunds eftertanke var "när vi åt varmisar igår mamma".
*insert v-tecken*
Men, vilken är ER veckas höjdpunkt? Jag tror min kommer ikväll, jag ska gå på Håkan Hellström med en kompis!


2 kommentarer:

  1. Min veckas höjdpunkt var när jag fick återkoppling på tester jag gjort i samband med ett jobb jag sökt. Jag fick då veta att jag är en populär chefstyp i Sverige. Vilket kändes som ett lyft för min ganska dåliga självkänsla.

    SvaraRadera
  2. Hon som gick: åh vad roligt!! Kul att höra ju!

    SvaraRadera