fredag 30 december 2016

Ni vet nyårslöften och jox?

2017 ska jag:
- fortsätta med mitt mål att inte låta idioti stå oemotsagd. Även om det är obekvämt. Var rak.
- laga mer veggo.
- vara snäll mot mig själv.
- ha kul.
- fortsätta med snälla jag. Ex. jag som frågar alkofarbrorn som ligger utslagen på bron om han behöver hjälp när andra bara går förbi. Tex. För det är snällt. (Ok detta hände väl på typ 1800-talet men ändå. Jag vill vara hon. Jag gillar henne.)
- luncha 1 ggn/månad med T. Det blir ju som minidate:er! Han vet inte om detta än. Vad himla glad han ska bli!

Det borde ju gå tycker jag.
Har ni nyårslöften och jox?

2 kommentarer:

  1. Jag kör mest på jox: att ta hand om min kropp så den inte gör ont, dvs söka hjälp för min krånglande höft. Fortsätta att inte börja ett nytt liv. Lagom så, tycker jag?

    SvaraRadera
  2. senis.
    Att gå och lägga mig tidigare och inte surfa i sängen (pga orsak).
    Det har gått ganska dåligt, men bättre än innan löftet.
    Just nu går det extremt bra att inte surfa i sängen pga trasig telefon.

    SvaraRadera