söndag 4 december 2016

Plötslig tystnad.

En dag kollar jag synen och sen *poff* borta från internetz as you know it. Men jag blev sjuk. Så pass patetiskt:
Tisdag kväll: julfest med jobbet
Onsdag: sjuk. Fick ju skamgå till jobbet. Trots att jag var nykter på festen så är det ej-okej att vara hemma dagen efter julfest.  Äh. Jag trodde väl mest att jag hade ont i halsen och så.  Men vid lunch gick jag. När jag kom hem däckade jag helt. Hade hög feber och låg och Trainspottingskakade under dubbla täcken. Tänkte flera gånger att "det är så konstigt att jag kan ha så här hög feber utan att ha huvudvärk och vara så här smart." Jag såg allt glasklart. Clearly yrslade jag. Jag kollade på nåt tvprogram på svt play (efter T kommit hem och sagt "men yllet. Då måste ju starta streamingappen för att kunna se nåt" när jag sa att Chromecasten gått sönder! (så pass smart!)) med Anna Järvinen. Superintressant! Lugnt. Fem gånger fick jag starta avsnittet med kvinnan som startade Tensta Gospel Choir. Bara somnade ifrån det.
I fredags kollade jag fem avsnitt av SKAM. Bra.

3 kommentarer:

  1. Skam kollar Matilda på, säger också att det är bra. Verkar vara lagom långa avsnitt?

    Och usch, vilket kaos att vara så klar i knoppen i oklarhetens sjukdom. Hoppas du mår bättre nu <3

    SvaraRadera
  2. Låter inget vidare, men jag tolkar att du dykt upp här att du är på bättringsvägen nu? <3

    SvaraRadera
  3. Iwnkc: ja nu är jag piggare! <3

    Katarina: ja tack! Och du med! Puss

    SvaraRadera