tisdag 17 januari 2017

Kläder och ett självförtroendeknäck

Idag har jag på mig min nya tröja, den som jag är orolig ser ut som en  hörnsoffa från 1989 ni vet? Jag bestämnde mig för att jag gillade den, Busan sa i morse "jag tycker den här är så fin mamma" och hon är ju 10, snart 11 så det räknas ju lite? Iaf. Så sa en kollega "vad kolik du är idag" KO? Ser jag ut som en KO?!
Fy fan. Iaf har jag på mig detta. Ungefär.

Byxor, gamla från KappAhl men de ser ut så här men i ungefär den färg jag så tydligt lagt till vid sidan om.
 
Ej på bild: bruna skinnkängor och brunt läderskärp.

8 kommentarer:

  1. Den var jättefin, inte ko-lik. Lyssna på Busan. Får man komplimanger från sina barn ska det tas på allvar. Finns inga som är så ärliga som egna kids.

    SvaraRadera
  2. Ser toppen ut ju! Kollegan behöver åka på kosafari. Eller så försökte hen sig på ett coolisch? Som i very cool.

    SvaraRadera
  3. Sen en kollega för några år sen sa att jag såg ut precis som hennes mamma (typ 80 år gammal) har jag slutat lyssna på vad folk säger om mina kläder. (Visserligen är hennes mamma Yvonne Lombard = rätt piffig, men vafan, JAG VILL INTE LIKNAS VID EN TANT!!!)

    SvaraRadera
  4. Supersnygg tröja ju! Skit i kollegan, hen är bara grinig för att hen inte törs byta klädstil. Men jag vet att såna där kommentarer tar. Men försök att tänka så att den inte tar. Jag tycker du är modig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Spader: Tack!

    Hon som gick: Tack! Ja jag tänker också så, om kidsen säger nåt bra så ska man förvalta det.

    Katarina: Tack, nej jag tror inte hen försökte säga att jag var cool. :)

    Cecilia: Meh! Folk måste ju lära sig att vara tysta?!

    IWNKC: Tack! Ja hen är nog bara avis! Kram

    SvaraRadera
  6. Alltså folk! Man behöver ju inte säga allt man tänker...
    (note to kollegan) Vad modig du är som vågar gå utanför CF!

    SvaraRadera
  7. Kollegan kan ta sig i brasan, tröjan är skitsnygg!

    SvaraRadera