söndag 22 januari 2017

superwoman.

Uschäkta för lökigt inlägg men vilken himla härlig söndag jag haft! Nu kommer det låta helt bisarrt men följ med ändå.
Jag har putsat köksfönstren, fållat upp nya gardiner och satt upp. Så himla fräsch känsla i köket nu!
Jag har bäddat rent i sängen. Så himla gött att gå och lägga sig i rena, frasiga lakan.
Jag har lyssnat klart på angelägen BOK. Så himla intressant!
Jag har gjort fruktsallad och bakat chokladbollar med barnen.
Jag känner mig som en himla superkvinna! Jag tror det beror på gardinerna. Det är en pärs. PÄRS I tellz u, att fålla upp gardiner. Jag minns en gång. 2008. När jag klippte av dem ca 1 dm för mycket. Då kände jag mig inte som en superkvinna. Mer som ett jävla klantarsle. Men jag fixade det med ringar på gardinstången.
Ahja. Nu tänker iaf den här superkvinnan gå och lägga sig. Jag har lagt fram kläder till imorgon. Det blir min kooutfit. Jag ska nöta in den på min kollega. Moahaha.

2 kommentarer:

  1. Muuu! Superwomen ftw. Jag brukar stryka upp mina gardiner med klisterremsa. Sy känns så femtiotal. Som typ fruarna i Stepford.

    SvaraRadera
  2. Spader: hela jag var ju som nån jefla Stepfordfru idag. Meeen. Klisterremsorna. Jag försökte men fattade inte hur jag skulle göra så jag sydde istället.

    SvaraRadera