fredag 24 mars 2017

Fredagen i två bilder (plus lite bildtext)

Köpte nya bralls idag. T frågade om det "är mysbyxor". Nej. Det är ett par SKITSNYGGA från Lindex. Lovez them.



Köpte en bukett blommor. Plockade ihop lite själv. Kände mig väldigt Elsa Billgrenig. Hon är min nya stilikon. Allt är så snyggt.
Fast alltså på riktigt så kändes det creepy nu eftersom jag köpt likadana sneakers som hon har, men alltså. Jag ÄR inte creepy. Möjligen lättpåverkad.


Annars då. Jovars va. Jobbar. Var på mässa igår. Råddade upp strul idag.
Längtar efter sopade gator och kaffe ute.
Och en liten sommarfylla. Ni vet, när en är lite tipsy och rumlar hem i natten och det är helt ljummet? När hände det senast?? Länge sen!

2 kommentarer:

  1. Skitsnygga brallor som känns som mysbrallor = bästa kombon. Jag köpte också bralls på Lindex igår. Mjuka, sköna. Hade ju liksom två 25%-kuponger som låg och brände i plånkan.

    SvaraRadera
  2. iwnkc: jag älskar dem! Iaf i teorin. Har inte vågat ha dem på ännu. Men snart!

    SvaraRadera