onsdag 12 april 2017

April, 12

Idag fyller han år! Världens härligaste, roligaste, mysigaste, smartaste och allt annat bra som slutar på -aste kille! Nio år. Sjukt. Min minsta. *heart break*

Nån som inte fyller nio är en kille på jobbets son. Det är en liten, liten nyföding. Pappan pratade med en annan pappa här igår. En erfaren.
Herre.Gud
Det var mycket att tänka på! Många saker man absolut inte får göra! Samsova tex. Fy fan. Det är bara lata idioter som ägnar sig åt det. Tydligen. Den stackars nyblivna pappan frågade nåt, typ "men han är så täppt i näsan nu?". Jamen då är det en annan sak förstår du. Och andra saker man inte ska göra? Lägga en hand på bebisen om den är orolig vid insomning. För att nämna något.
Tröttsamt. Jag kände hur venen i tinningen började pulsera oroväckande.

3 kommentarer:

  1. Ameh! Är det killar som börjar plaina andra pappor nu också? Just som jag trodde tjejer hade lärt sig att inte göra så mot andra mammor. Fan, vad jag börjar bli gammal inser jag.

    SvaraRadera