måndag 5 juni 2017

Helgen som vaaaaar

Fredag: (alla vet ju att helgen börjar på fredagen ne c'est pas?) Jag jobbade. Vi gjorde pizza på kvällen. Jag tittade på Gladiatorerna med barnen på kvällen. Drack ett glas vin. Sov.
Lördag: Hade ont i huvudet. Packade. Åkte till Stockholm för att gå på fehehehehehessssSssst!! Tjo! Hände med familjen + svärmor några timmar innan jag åkte iväg på galejet. Sjukt trevligt. Och gott! Och så skoj att träffa folk igen!
Söndag: Hängde med familj + svärmor i lekpark, åkte till Bromma Blocks och käkade och gick runt. Så himla trevlig galleria tycker jag! Det här att besökarna går igenom affärer istället för utanför och allt det göttiga hänger långt in, bortanför det jag kan se? Så trevligt. (Även om jag hade lite pulspåslag när Lillbusen skulle tjorva in sig mellan alla hyllor på Cervera för att titta ut.) Sen klippte kidsen sig och vi försökte lösa lite telefon och datorrelaterade problem som svärmis hade. Det gick sådär. IT-stressen. Gah. Sen! For vi till våra kompisar på Ekerö och bjöds på grillat och efterrätt och trevligt häng med så mycket skratt. Helt spontant. Fick frågan 17 och var där 18:30, då de tog emot oss med lite stressröda kinder och öppna armar. Vi tog Slagstafärjan 22:00 och åkte genom ett regnigt land hem och kom hem 00:30.

Nu är jag ledig två dagar till sen är det meningen att jag ska "tagga jobb"? HAHA! Ja DET lär ju gå bra.

1 kommentar:

  1. Blev ju en riktigt fin helg där ju! Spontant är nästan bäst. Och det var jätteroligt att ses <3

    SvaraRadera