tisdag 13 juni 2017

Orkar inte med mig själv.

Jag vill inte vara en sån där som hela tiden säger "det är så mycket på jobbet". ALLA har mycket på jobbet. Speciellt i juni. Men alltså. Jag har så mycket. På jobbe. At work. Much to do. All work no play makes yllet a dull girl.
Jag vill inte heller bara dilla om mina barn. Men alltså. De är så fina. Och duktiga. My children. Busan så orimligt glad och sprallig med sitt gips. Lillbusen som vaknade i en allergiattack och kunde inte andas. Hade som krupphosta (?), det bara väste och pep om honom. Men när det släppte gjorde han hopsasteg till skolan.

Jag vill skriva om musik! Sök upp Cigarettes after sex på Spotify. Och Filip Lundgren.
Böcker! Just nu läser jag "Ljuset vi inte ser". Det blir min 26:e bok i år!
Film. Eh ja. Transformers?
Serier! Vilka ska vi se?

Jag bjuder på en ordvits!
"No matter how kind the kids are
the German kids are kinder"

JO VARS! STILL GOT IT!

2 kommentarer:

  1. Älsk på ordviitsen! (är man gammal humanist så är man)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tydligen kan den här gamla humanisten inte stava. 🙈

      Radera