tisdag 20 juni 2017

Tisdag.

Idag var jag med Busan och hennes brutna arm på återbesök hos ortopeden. Allt såg fint ut. Vi fick se röntgenbilder. Inget att oroa sig över. Gips två veckor till och sen undvika "aktiviteter där det är risk att du ramlar". Alltså. Sugigt. Vi snackar om en hoppetossa som är aktiv. Hoppar. Springer. Cyklar. Fort. Spelar fotboll. Går på kropp. Nu bah. Ligga i en säng? Inlindad i bomull? Nä. Men det blir bra. Bada och så.

Anyhooo. Så har vi handlat. Mest färskpotatis  Och städat. Jag har spontanbokat en fotvårdstid på lunchen imorgon.

I midsommar får vi främmande. Ska bli skoj! Ska jag lägga in sill? Kanske va? En klar isf. Förra året la jag in en äcklig currysill. Det var tråkigt.

1 kommentar:

  1. Jag trodde du skulle lägga in en klar som i färdig sill. Och funderade på vad grejen skulle vara med det? Men jag är ju å andra sidan inget kockämne. Fast jag har tipsat om en rätt på bloggen idag!

    SvaraRadera