tisdag 11 juli 2017

tisdag em (för jag glömde visst namnsätta inlägget och helt serr så har jag inget bra namn på det)

Ja det är ingen risk att få liggsår på jobbet precis. Herre jeflar vad mycket jag haft att göra idag! Men alla är ju så glada och trevliga, det är ju ändå sommar och fint väder blev det ju till slut osv osv.
Men jag hann inte till biblioteket på lunchen som jag tänkt mig, bokbussen har sommarlov så vi är utlämnade till fasta biblosar! Lite läskigt för oss landsortsbor.

Jag fick frågan om mitt nya sjok jag har köpt det på KappAhl men har inte hunnit använda det ännu så jag kan inte säga om jag tycker det fungerar bra med fladderärmarna eller inte. Och sen så tycker jag nog att det är väl mycket mönster. Men jag kommer nog glida runt lite i den iaf.
Om ni tycker jag slirar på den/det så är det för jag vet inte vad det ska vara i bestämd form? Sjoket? Klänningen? Tunikan? Strandplagget?
 
Nu är min familj på väg in till stan, vi ska ta tbesprutor (eller iaf en av oss) och sen troligen käka ute!


1 kommentar: