fredag 14 juli 2017

Mellanvecka, dag 5

Idag är jag helt gråtmild.
Tecken?
1, Jag blev helt gråtmild när jag läste om Badranfamiljen hps Bloggkommentattorerna. Det här kommer jag prata om hela dan, men ingen kommer fatta.
"Tjejerna och killarna skriver i sina statusar vilka dagar och tidpunkter som de har träffat Samir och många har även citatet "Because of you, I didn´t give up". Samir följer också alla de här kontona."

2, Jag såg en film på facebook (säkert från upworthy eller nåt sånt) där en kille som snackar teckenspråk med Captain America på Disneyland. Då kittlade det lite tårar i ögonvrån. Jo vars, det var på Upworthy.
Herregud. Hudlösheten.

2 kommentarer:

  1. Om jag hade haft Insta hade jag tillhört Ylletfamiljen. Just saying!

    SvaraRadera
  2. Spader: naaaw!! nu blev jag ju rör igen! <3

    SvaraRadera