torsdag 6 juli 2017

Poddar

Det känns som att jag skrivit nåt sånt här tidigare och det har, tyvärr, inte hänt så mycket! Men, hre goes. Utan rangordning

En varg söker sin pod
Mellan radernapodden
Magnus&Peppes podcaaaast
Filip & Fredrik (ÅH! Nytt avsnitt idag antar jag!)
Blankens Swanberg
Skäringer & Mannheimer

I min podfeed har jag även
Hemma hos Strage (aldrig lyssnat på men tänker att jag borde gilla den.)
Lilla Drevet (se ovan)
Mediepodden, lyssnar på nåt avsnitt då och då.
P3 Dokumentär, lyssnar beroende på ämne.
P3 Historia, lyssnar ibland
Sommar & Vinter i P1.

Tidigare lyssnade jag också på några fler men i min bojkott av Perfect day media har de fått stryka på foten. Synd men har man principer så har man.
Nu undrar ni såklart varför jag bojkottar dem? Jaaa. Droppen var vitaminpillret Hers och hela hanteringen kring det. Deras arroganta "det är fel på alla andra och de är bara ute efter oss för vi är kvinnor". Nej det var inte vad kritiken handlar om. Det, plus vinet för nåt år sen som de gjorde reklam för och sedan blev kritiserade (dömda) för som de hanterade på exakt samma sätt.
När jag säger de menar jag alltså Hannah och Amanda men det är ju ändå PD som står på produkterna?

Inser också nu att jag måste kolla upp var de andra poddarna ligger. Tänk om Filip och Fredrik ligger på PD? *skriet*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar