måndag 3 juli 2017

Semester, dag 1

Idag är min första semesterdag. Jag är ledig denna vecka, jobbar vecka 28 och är sedan ledig igen. Så himla gött.
Än så länge har jag jobbar lite, läst ut en bok - (m)ornitologen av Johanna Tydell. En fin bok om ung vänskap och full av roliga som fotnötter. Äsch, räknar vi med helgen har jag läst tre böcker. Båt 370 Döden på Medelhavet  och Ordbrodösen också.

Ordbrodösen var bäst. Åh den MÅSTE ni läsa om ni inte gjort det!

Båt 370 var otäckast och verklig och ligger som en klump i magen. Inte en ny klump, vi vet ju att det dör folk på Medelhavet hela tiden. Fan.

I helgen började vi titta på Love. Jättebra!  Finns på Netflix. OBS! Är inte en sliskig kärlekshistoria.


Ja. Det var allt jag har att säga om semestern än så länge. Slött och böcker och serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar