onsdag 5 juli 2017

Sommar, sommar, sommar

Har ni lyssnat på några Sommarpratare än i år? Jag kände inte "JAAAAA!!!" när jag såg årets lista. Ulf Ekman? Jag fattade först inte om det var Livets ord eller Ace of Base. Men det var tydligen Livets ord. Per Gessle? Känns inte det lite tråkigt?
Jag vill däremot lyssna på:
Negra Efendic
Ann-Helén Laestedius, har ni läst boken? Inte jag. Bokat den på bokbussen men det är KÖ! Känner mig kränkt.
Malin Persson Giolito, jag har läst boken! Bra.
Johannes Anyuru, har inte löst senaste boken men bokat på bokbussen. Kö. Osv.
Tove Lo.
Fredrik Backan

Och några fler. Vilka ska ni lyssna på?
Tipsa tack!! Jag ska snart skriva ett inlägg om mina favoritpoddar.

5 kommentarer:

  1. Jag har liksom fortfarande inte riktigt fattat att det är sommar så jag har därmed inte heller fattat att sommarpraten börjat. :-O

    Kollade listan nu och kände väl ingen superpepp, vill spontant bara lyssna på:
    Douglas ”Dogge Doggelito” León
    Dagny Carlsson
    Tove ”Tove Lo” Nilsson
    Linnéa Claeson
    Fredrik Backman
    Aron Anderson
    Magda Gad

    (vill INTE lyssna på Robert Pettersson/Takida)

    Ser fram emot favoritpoddinlägg!

    SvaraRadera
  2. Har lyssnat på Efendic och Laestadius, både mycket bra och lyssningsvärda.

    SvaraRadera
  3. Maria: Åh! Tänk om han BARA spelar Takida! Gjorde inte DiLeva det? Alltså. Spelade sin egen musik. Inte Takida.

    Cecilia: Laestadius var super!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, vet ej?! Kan nästan inte tänka mig ngt värre än ett sommarprat med bara Takida-låtar. Skulle vara om han även kör Styrelsen (snäppet värre).

      Regina Lund spelade sin egen musik i alla fall.

      Radera
  4. du måste lyssna på detta
    http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/917302?programid=2071

    SvaraRadera