tisdag 1 augusti 2017

Semester, dag 25

Inte vet jag hur ni är men så här är vi:
Kommer hem från resa.
Släpper allt i hallen.
Packar upp det vi måste ha för kvällen.
Hänger i soffan.
Kollar Netflix.
Nästa dag petar vi lite i en annan väska.
Osv. (Skrev först ozv. HUR gangsta?!)
I år packade vi upp ALLT på kvällen när vi kom hem! Dessvärre hade ju diskmaskinen gått sönder så vi stökade till en del kring det. Och det slutade med att vi köpte en ny. (Det kan jag motivera sen om ni vill).
Eh. Nu tappade jag tråden.
Men iaf. Idag kommer brorsan med familj på besök. Så det råder febril aktivitet här! Jag städar (i vanliga fall. Nu bloggar jag ju.). T slänger återvinning och sånt vi rensat ut. Ett barn städar sitt rum.
Det andra ligger på soffan och läser?
Vilken glidare?!

Och jag kan tipsa om Fredrik Backmans sommarprat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar