söndag 6 augusti 2017

Semester, några dagars frånvaro

Ah. Nu har jag inte bloggat på några dagar och har således MASSOR att skriva om! Hehe. As if. I fredags åkte brorsan hem. Jag åkte och handlade i årets värsta hällregn. Vi kollade på lite friidrottsvm. Igår handlade jag det jag glömt i fredags. Sprang kort och sakta. Bakade god och fin kardemummakaka. Idag hade vi en snabbvisit från Stockholmare. Jag tränade box. En kompis till Lillbusen sover över.
En veckas semester kvar. Då ska vi åka till Bauhaus. Jag ska ta med mig ett barn i taget och musa i stan, handla lite nya kläder. Lillbusen satte på sig sig ett par långbrallor häromdagen. "Lång"brallor. De var långa innan sommaren kom. Vi ska få middagsgäster en kväll och jag har tänkt träna några gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar