torsdag 21 september 2017

Blod och jox.

I morse ringde klockan redan 05:37 *insert skrietemoji* . Jag hade tid för cellprov 07:35 inne i stan. 07:05 satt jag i bilen på parkeringen. Käkade macka. Lyssnade på senaste Keplerboken. Goooott om tid. Onödigt gott om tid. Sen. Stress. Halvsprang till kvinnohälsan. Provet togs. Jag fick ... positiv feedback på en konstig grej.  Kändes awkard. Skulle jag tacka? Vem pratade hon ens med där nere?! Jag låtsades inget höra.
Sen jobbade jag. Kan någon vänlig själ förklara varför Adobe och Office icke funkar ihop och hur fan vi ska fixa det?
På lunchen gav jag blod och köpte vinterkläder till Lillbusen. 30% på ett köp på KappAhl. Prisvärt!
Ja sen hände just inget mer.
Snart helg.

3 kommentarer:

  1. Jag gjorde också 30%,resten inte. Vad gäller adobe och office har jag inte en aning. Adobe kanske är långsint för någon gammal grej på 70-talet?

    SvaraRadera
  2. Ha ha, positiv feedback på konstig grej - been there done that i form av att en gynekolog berömde mina starka slidmuskler vid en undersökning. 😂🙄

    SvaraRadera